AdvertisementAdvertisement

Personalia

Olga Adamkiewicz na stanowisku chief growth officer w Artgeist

Do zespołu Artgeist, właściciela marek ozdób i dekoracji ściennych Bimago oraz Artgeist, dołączyła Olga Adamkiewicz. Na stanowisku chief growth officera będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem marketingu oraz wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy.

Olga Adamkiewicz zajmie się realizacją działań, których celem jest wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy oraz zarządzaniem pracą zespołu marketingowego. Do jej obowiązków należy również rozwijanie strategii asortymentowej oraz cenowej dla wszystkich kanałów sprzedaży.

Ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Poprzednio jako szefowa komunikacji poprowadziła kampanię kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Wcześniej pełniła funkcję wiceprezesa w firmie Brand New Galaxy, którą również współzakładała. Na tym stanowisku zajmowała się zapewnianiem finansowania spółce, relacjami inwestycyjnym, public relations oraz rozwojem nowego biznesu.

W latach 2013–2017 pracowała w Jerónimo Martins. Najpierw jako marketing director, a następnie marketing and own brand director. Zarządzała wówczas prawie dwudziestoosobowym zespołem i odpowiadała m.in. za stworzenie i realizację długoterminowej strategii brandingowej oraz marketingowej Hebe, jak również za wprowadzenie na rynek kilku marek własnych sieci.

Na początku kariery zawodowej przez ponad 8 lat była związana z działem marketingu Procter & Gamble. Zajmowała się m.in. rozwojem poszczególnych marek i kategorii, a także planowaniem mediów na Europę Centralną.

W jej życiu zawodowym ważną rolę odgrywa również działalność charytatywna. Przez 12 lat była wolontariacko związana z Fundacją Odyseja Umysłu, a także wspierała WWF Polska jako członek rady nadzorczej.

  • 1
Olga Adamkiewicz

Olga Adamkiewicz


 

Reklama