Personalia

Mateusz Konwerski awansuje w LoveBrands Group

LoveBrands Group to firma, która mocno postawiła na rozwój dywizji dla klientów z branży farmaceutycznej i dermo-kosmetycznej. Pracę dywizji funkcjonującej pod marką LoveBrands Medical od blisko trzech lat wspiera Mateusz Konwerski, który od listopada obejmuje w firmie nowe, wyższe stanowisko senior communications consultanta. Będzie odpowiadał za kluczowych klientów agencji, których potrzeby komunikacyjne wymagają znajomości branży ochrony zdrowia oraz specyfiki komunikacji dla firm i marek z obszaru farmacji i life science.

Mateusz Konwerski specjalizuje się w budowaniu kompleksowych, zintegrowanych kampanii społeczno-edukacyjnych w obszarze ochrony zdrowia. Odpowiadał m.in. za kampanie realizowane w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych dla takich klientów jak AstraZeneca, Gedeon Richter, American Heart of Poland, GlaxoSmithKline, L’Oréal czy Abbvie. Wspierał również działania Ruchu 2000 Powodów na rzecz pacjentów z mukowiscydozą.

Ma ogromne doświadczenie w budowaniu relacji z różnymi interesariuszami systemu ochrony zdrowia. W tym z lekarzami, ekspertami systemowymi oraz samymi pacjentami. Tych ostatnich wspiera zarówno na gruncie zawodowym, jak i prywatnym poprzez inicjatywy pro bono, w które chętnie się angażuje. Ten aspekt również miał wpływ na decyzje o awansie. LoveBrands Group nie tylko bowiem realizuje kampanie CSR dla swoich klientów, ale także sama je inicjuje i realizuje w modelu pro bono. Przykładem takiej właśnie kampanii na rzecz zdrowia psychicznego pracowników jest projekt „Nasza w tym głowa”.

LoveBrands Group realizowała projekty dla takich firm, jak Novo Nordisk czy Novartis. Również dla marek dermokosmetycznych, takich jak Vichy czy La Roche Posay.

  • 1

Mateusz Konwerski senior communications consultantem LoveBrands Group



Reklama