Personalia

Nowy dyrektor sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media – Andrzej Kamiński

Od kwietnia do Wirtualnej Polski dołączył Andrzej Kamiński. Objął stanowisko dyrektora departamentu klientów strategicznych i sprzedaży agencyjnej.

Andrzej Kamiński od 23 lat kieruje zespołami sprzedaży. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska: najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy Przeglądu Sportowego w Marquard Media.

W WPM będzie odpowiadał za:

  • realizację strategii sprzedażowej,
  • rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych.

Do jego obowiązków należeć będzie też przygotowanie modelu zarządzania branżami i kluczowymi klientami.

Andrzej przynosi ze sobą nie tylko bogate doświadczenie, ale też niesłabnącą pasję i determinację, które są niezbędne do realizowania założonych celów. Rynek reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Wszyscy skupiamy się na nowych możliwościach cyfrowej komunikacji i rosnących oczekiwaniach naszych partnerów biznesowych. Wzmacniając nasze struktury i kompetencje, jesteśmy lepiej przygotowani na nowe wyzwania i sukcesy w tym obszarze – mówi Przemysław Mańkowski, VP sales w Wirtualnej Polsce Media.

  • 1
Andrzej Kamiński

Andrzej Kamiński – dyrektor sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media



Reklama