Nowy dyrektor sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media – Andrzej Kamiński
Od kwietnia do Wirtualnej Polski dołączył Andrzej Kamiński. Objął stanowisko dyrektora departamentu klientów strategicznych i sprzedaży agencyjnej.
Andrzej Kamiński od 23 lat kieruje zespołami sprzedaży. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska: najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy Przeglądu Sportowego w Marquard Media.
W WPM będzie odpowiadał za:
- realizację strategii sprzedażowej,
- rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych.
Do jego obowiązków należeć będzie też przygotowanie modelu zarządzania branżami i kluczowymi klientami.
– Andrzej przynosi ze sobą nie tylko bogate doświadczenie, ale też niesłabnącą pasję i determinację, które są niezbędne do realizowania założonych celów. Rynek reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Wszyscy skupiamy się na nowych możliwościach cyfrowej komunikacji i rosnących oczekiwaniach naszych partnerów biznesowych. Wzmacniając nasze struktury i kompetencje, jesteśmy lepiej przygotowani na nowe wyzwania i sukcesy w tym obszarze – mówi Przemysław Mańkowski, VP sales w Wirtualnej Polsce Media.
- 1