Personalia

Jakub Miński przechodzi do Cape Morris z Newonce.media

Do zespołu kreacji w agencji Cape Morris dołączył Jakub Miński. Objął stanowisko senior copywritera i team leadera.

Jakub Miński od ponad ośmiu lat działa w branży kreatywno-mediowej. Przez ostatnie 4 lata pracował na stanowiskach:

  • media owner serwisu Newonce.sport,
  • creative head w Newonce.media.

Realizował kampanie i eventy dla marek takich jak Adidas, Ballantine’s, Disney, Netflix, Samsung, New Balance, Żywiec, Levi’s i Converse. Był również odpowiedzialny za:

  • rekrutację i koordynację działań dziennikarzy w ramach struktury Newonce.sport,
  • tworzenie i realizację koncepcji kreatywnej kampanii „Mamy tak samo” dla Newonce.radio.

Wcześniej pracował m.in. w Webtalk i They.pl.

Cape Morris już na poziomie pierwszych rozmów rekrutacyjnych dało mi odczuć, że liczy się człowiek. To podejście sprawiło, że obawy, które zwykle towarzyszą procesowi rekrutacji, zniknęły dosyć szybko. Nasze wspólne, dobre przeczucia znajdują odzwierciedlenie w codziennej pracy.

Po odejściu z Newonce.media zapowiadałem na swoim Linkedinie, że szukam miejsca, w którym będę bawił się przynajmniej równie dobrze, co przez ostatnie lata. Teraz już wiem, że będzie to zdecydowanie więcej, niż tylko dobra zabawa – mówi nowy senior copywriter i team leader.

  • 1
Jakub Miński

Jakub Miński – senior copywritera i team leader w Cape Morris



Reklama