Personalia

Monika Banaś-Jankowska nową dyrektor marketingu działu beauty care w Henkel Polska

Z początkiem września Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale beauty care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy. Należą do nich m.in. Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa.

Monika Banaś-Jankowska zarządza kilkunastoosobowym zespołem. Do jej obowiązków należy planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

Dotychczas związana była z firmą Colgate-Palmolive. Przez ostatni rok pełniła w niej funkcję group brand managera kategorii Oral Care na rynkach Europy Środkowej. Przed objęciem funkcji regionalnej zarządzała zespołem shopper marketingu kategorii Oral Care. Odpowiadała za tworzenie i wdrażanie platform aktywacyjnych u kluczowych klientów. Doświadczenie sprzedażowe i marketingowe zdobywała również w SC Johnson oraz Procter & Gamble Prestige Products.

Jako dyrektor marketingu beauty care Banaś-Jankowska zastąpiła Karolinę Markiewicz-Kuskowską. Ta od września 2019 r. pełni funkcję dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji.

Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, gdzie uzyskała dyplom studiów magisterskich na kierunku filozofia. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii biznesu.



Reklama