Personalia

Nowy dyrektor marketingu Wyborowej Pernod Ricard

We wrześniu stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowej Pernod Ricard objął Craig van Niekerk. Dotychczas sprawował funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.

Craig van Niekerk będzie podlegał Fabrice’owi Audanowi, prezesowi zarządu Wyborowej Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe. Będzie także członkiem zarządu Pernod Ricard Central Europe.

W nowej roli zajmie się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowej Pernod Ricard.

Ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu. Ma bogate doświadczenie zarówno w marketingu marek, jak i sponsorskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując dla marek koncernu Coca-Cola oraz projektów sponsorskich, jak m.in. FIFA World Cup.



Reklama