Personalia

Bartłomiej Kamiński w nowej roli head of Mediaplus International w strukturach Group One

W związku z międzynarodowym rozwojem Group One oraz jeszcze większą integracją współpracy z niemiecką Grupą Serviceplan w strukturach polskiej grupy marketingowo-technologicznej powołana została nowa funkcja head of Mediaplus International. Objął ją Bartłomiej Kamiński.

Bartłomiej Kamiński jako head of Mediaplus International w strukturach grupy marketingowo-technologicznej Group One odpowiada za:

  • zarządzanie międzynarodowymi projektami new business,
  • rozwój agencji Mediaplus na rynkach międzynarodowych,
  • integrację know-how, innowacji oraz narzędzi Group One z grupą Serviceplan.

Jednocześnie pełni rolę business relations facilitatora. Podlegające mu projekty stanowią jeden z czterech strategicznych kierunków rozwoju całej Group One. Współpraca z międzynarodowym partnerem realizuje cele biznesowe, ale i przepływ wiedzy oraz know-how pomiędzy wszystkimi rynkami, na których obecna jest Grupa Serviceplan. Także będąca jej częścią Mediaplus International. Ta ostatnia to największa w Europie niezależna sieć agencji mediowych. W jej skład wchodzą także należące do Group One agencje Mediaplus Warsaw oraz Mediaplus Prague.

Group One kładzie duży nacisk na rozwój międzynarodowy oraz rozszerzenie współpracy z Grupą Serviceplan. Dlatego Kamiński, obejmując strategiczną dla grupy rolę, przekazuje bezpośrednie zarządzanie spółką Mediaplus Kamilowi Wiszowatemu.

  • 1
Bartłomiej Kamiński

Bartłomiej Kamiński – head of Mediaplus International w Group One



Reklama