Personalia

Michał Grzebyk awansuje na stanowisko head of PR & content marketing w ContentHouse

Agencja ContentHouse rozwija dział PR & content marketing i planuje poszerzenie kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko head of PR & content marketing.

Dotychczas Michał Grzebyk pełnił funkcję PR & content marketing managera. Z początkiem maja zyskał nowe kompetencje i poszerzył zakres działań w ramach agencji. Jego nowym zadaniem będzie utworzenie zespołu wyspecjalizowanych content managerów pracujących dla klientów z określonych sektorów rynku. Zadanie to wynika z rozwoju portfolio marek obsługiwanych przez ContentHouse, a także z poszerzenia zespołu agencji.

Będzie zajmował się też rozbudową kompetencji agencji oraz rozszerzeniem usług na nowe, dynamicznie rozwijające się branże, w tym tzw. przemysł 4.0 oraz medycynę. Nadal będzie odpowiadać za koordynację projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizację strategii content marketingowych.

W agencji ContentHouse pracuje od lipca 2016 r., kiedy objął stanowisko PR managera. W 2017 pod jego kierownictwem zostały zintegrowane dwa działy: PR oraz content marketing. Celem było zbudowanie zespołu, który uspójni strategie komunikacyjne dla klientów. I to na wielu płaszczyznach content marketingu – od działań wykorzystujących media własne, przez aktywności z zakresu media relations i social media, po formaty wideo oraz e-wydawnictwa firmowe.

Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał m.in. w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. W ContentHouse jest również redaktorem naczelnym serwisu ContentStandard.pl.

  • 1
Michał Grzebyk

Michał Grzebyk



Reklama