Personalia

Michał Rutkowski nowym dyrektorem zarządzającym agencji K2

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję nowego dyrektora zarządzającego agencji K2. Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl. Zastępuje Krystynę Szlassę, która wkrótce rozpocznie urlop macierzyński.

Michał Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad dwudziestu lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, m.in. jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji Tribal DDB. Ostatnie 4 lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat.

Realizował projekty m.in. dla marek: McDonald’s, Unilever, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompania Piwowarska, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson & Johnson. Współtworzył wiele kampanii reklamowych. To jeden z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy.

Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. To również laureat, juror i prelegent wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, Mixx Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.

  • 1
Michał Rutkowski

Michał Rutkowski



Reklama