Personalia

Marcin Bodziak dołącza do działu analityków Payback Polska

1 kwietnia do działu analityków programu lojalnościowego Payback Polska dołączył Marcin Bodziak. Objął stanowisko advanced analytics principal.

Zajmie się wszystkimi usługami z zakresu advanced analytics, AI, natural language processing oraz data mining świadczonymi przez program dla partnerów.

Rola analityki w programach lojalnościowych jest dziś nie do przecenienia, jeśli chcemy odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów i prowadzić efektywne działania wspierające rozwój biznesu. W przypadku programu multipartnerskiego o tak dużej skali działania i z tak długim stażem na rynku jak Payback mamy do czynienia z ogromną ilością danych, których przybywa z każdym dniem.

Dzięki tym danym i metodom sztucznej inteligencji możemy odkrywać coraz nowsze szczegóły zwyczajów konsumentów i ich ścieżek zakupowych. Aby je skutecznie analizować, potrzeba nie tylko zaawansowanych narzędzi, ale także zespołu doświadczonych ekspertów, z którymi się tu spotkałem. Sądzę więc, że praca w zespole Payback przyniesie mi nowe wyzwania, a jednocześnie wiele satysfakcji – mówi Marcin Bodziak.

Nowy advanced analytics principal ma 25-letnie doświadczenie w zakresie analityki biznesowej. Pracował m.in. w firmach: Teradata, Ernst & Young Business Advisory oraz SAS Institute na stanowiskach managerskich. Związany był także z bankiem PKO BP. Pełnił tam funkcję dyrektora w departamencie informacji zarządczej (rozwój hurtowni danych i raportowanie zarządcze).



Reklama