Małgorzata Lubelska, wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej ds. marketingu obejmie nową, globalną rolę
Od czerwca 2024 r. Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca stanowisko wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy KP.
Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej w marcu ubiegłego roku. Objęła stanowisko wiceprezeski ds. marketingu. Z sukcesem realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności:
- rozwój portfolio marek premium i segmentu piw bezalkoholowych,
- transformację cyfrową,
- zwiększenie efektywności wydatków marketingowych.
Odgrywa również ważną rolę w kształtowaniu standardów branży. Pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w firmie Meta.
Karierę rozpoczynała w PepsiCo w 1995 r. Następnie przez 11 lat pracowała w Heinekenie, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku. Jest wielokrotną laureatką nagród branżowych, a także jurorką w konkursie Effie w Polsce, Europie oraz globalnie.
Jako dyrektorka kategorii piwnej i marek globalnych w Asahi Europe & International będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group. Będzie przy tym współpracować z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 r. obejmuje 19 browarów w ośmiu krajach europejskich.
- 1