Personalia

Małgorzata Lubelska, wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej ds. marketingu obejmie nową, globalną rolę

Od czerwca 2024 r. Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca stanowisko wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy KP.

Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej w marcu ubiegłego roku. Objęła stanowisko wiceprezeski ds. marketingu. Z sukcesem realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności:

  • rozwój portfolio marek premium i segmentu piw bezalkoholowych,
  • transformację cyfrową,
  • zwiększenie efektywności wydatków marketingowych.

Odgrywa również ważną rolę w kształtowaniu standardów branży. Pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w firmie Meta.

Karierę rozpoczynała w PepsiCo w 1995 r. Następnie przez 11 lat pracowała w Heinekenie, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku. Jest wielokrotną laureatką nagród branżowych, a także jurorką w konkursie Effie w Polsce, Europie oraz globalnie.

Jako dyrektorka kategorii piwnej i marek globalnych w Asahi Europe & International będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group. Będzie przy tym współpracować z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 r. obejmuje 19 browarów w ośmiu krajach europejskich.

  • 1
Małgorzata Lubelska

Małgorzata Lubelska – dyrektorka kategorii piwnej i marek globalnych w Asahi Europe & International

 



Reklama