Natalia Kapuza obejmuje funkcję head of creative marketing w Endorfina Events
Agencja Endorfina Events tworzy dział creative influencer marketingu. Na jego czele stanęła Natalia Kapuza, head of creative marketing. Zespół pod jej przewodnictwem rozwijać będzie działania in-house w tym obszarze.
Natalia Kapuza z branżą związana jest od 2013 r. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360 stopni, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w:
- Stor9 jako senior creative manager,
- Imagine Nation, gdzie pełniła funkcję head of creative team.
Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle (Netflix), beauty (Sephora), FMCG (Red Bull), bankowości (mbank) czy mobile (Orange). Kreatywna Roku 2020 według jury MP Power.
W ramach działu creative influencer marketingu rozwijane będą działania w zakresie:
- współprac eventowych,
- współprac ambasadorskich,
- wsparcia promocyjnego projektów,
- uczestnictwa oraz angażowania twórców jako wartości dodanej w roli prowadzących podczas wydarzeń zamkniętych, jak i open to public.
Oprócz nowej head of creative marketing zespół tworzy PR managerka Hanna Gnatowska, z agencją związana od 2021 r.
– Twórcy internetowi to obecnie ambasadorzy marek, którzy w naturalny sposób umożliwiają swoim odbiorcom utożsamianie ich z konkretnym brandem. Nie można ich pomijać. Są stałym elementem wydarzeń, do których organizacji podchodzimy holistycznie. Świadczy o tym chociażby zróżnicowanie naszych realizacji z 2023 r. Znaczną ich część stanowiły kompleksowe działania BTL, content i wideo.
Teraz postanowiliśmy powołać osobny dział, uzupełniając tym samym dotychczasowe kompetencje o nowoczesne podejście do influencer marketingu. Robimy to dla poszerzania naszych kompetencji in-house, a także by oferować klientom jeszcze szersze spektrum usług – mówi Michał Kaleta, managing director w Endorfina Events.
- 1