Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics
Szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) zasiliła Patrycja Bednarek. Objęła stanowisko head of marketing automation. Do jej głównych zadań będzie należało tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.
Z branżą komunikacji marketingowej Patrycja Bednarek związana jest od 2015 r. Ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w firmie Empik. Wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm takich jak Allegro czy Payback. Ma ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketingu. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta. Na swoim koncie ma wiele udanych projektów, wdrożeń i strategii komunikacyjnych.
Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za:
- stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów,
- rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation,
- współtworzenie strategii rozwoju zespołu,
- budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji.
W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowobiznesowych, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.
- 1