Personalia

Magdalena Korczak awansuje na client service director w Scholz & Friends Warszawa

Magdalena Korczak, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service director w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem client service agencji, wsparcie szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów oraz zarządu spółki w zakresie zarządzania procesami i finansami.

Będzie podlegać bezpośrednio Annie Koszur, managing director Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Z branżą marketingową związana jest od jedenastu lat. Karierę zawodową rozpoczęła w poznańskiej agencji marketingu zintegrowanego Albedo Marketing. Przez 4 lata obsługiwała tam takich klientów jak Henkel Polska, Kamis, Nestle, Aviko, Pedigree czy Makro C&C. Realizowała i koordynowała liczne promocje konsumenckie i programy lojalnościowe.

Z agencjami Grupy S/F związana jest od 2012 r. Początkowo realizowała wspólnie z Scholz & Friends Warszawa kampanię dla PARP – Narodowy Program Przedsiębiorczości. W latach 2012–2015 pracowała w agencji eventowej Emlab, w której odpowiadała za projekty m.in. dla PKO BP czy Erbudu. Następnie w agencji The Digitals prowadziła zespół accountów odpowiedzialny za działania dla marek Axa, Hyundai, Marvipol i Skanska.

Od 2018 r. związana jest z agencją Scholz & Friends Warszawa. Od podstaw zbudowała team zajmujący się nowo zdobytym klientem z branży retail, marką Aldi. Od dwóch lat zarządza kilkunastoosobowym zespołem działającym w Warszawie i Katowicach.



Reklama