Personalia

Łukasz Piwowarczyk nowym COO w Allegro Brand Experience Agency

Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Łukasz Piwowarczyk, obejmując stanowisko chief operating officera. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe nadzorowanie funkcjonowania agencji: od strony operacyjnej i administracyjnej.

Łukasz Piwowarczyk ma ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora operacyjnego. Ponad 8 lat pracował w branży komunikacji marketingowej i mediów. Przez prawie 5 lat pełnił funkcję legal & operational directora, a wcześniej operations directora w agencji Plej. Pracował również w agencjach Efigence i Artegence, a także po stronie mediów – w serwisie Filmweb. Zanim związał swoją przyszłość z branżą komunikacji marketingowej, zdobywał doświadczenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKP Informatyka.

Łukasz będzie odpowiedzialny nie tylko za zarządzanie operacjami całej agencji. Także przede wszystkim za umiejętne łączenie wszystkich kompetencji, zacieśnienie współpracy pomiędzy poszczególnymi zespołami i rozwój naszej długoterminowej strategii. Potrzebujemy fachowca, który będzie naszym spoiwem – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency. – Dołącza do nas świetny manager, który zna specyfikę agencyjną, rozumie branżę i jej możliwości. Przy tym jest otwarty, aby wspólnie z nami wciąż rozwijać agencję i wkraczać na wyższy poziom. Oczywiście w tempie Allegro – dodaje.

Nowy COO agencji jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. To również ekspert zarządzania transformacją i programami MSP oraz zarządzania projektowego Prince 2. Prywatnie dumny tata Zuzi i Maksa. Relaksuje się przy pracach w ogrodzie i w kuchni, gotując dla najbliższych.

  • 1
Łukasz Piwowarczyk – nowy COO Allegro Brand Experience Agency

Łukasz Piwowarczyk – nowy COO Allegro Brand Experience Agency


 

Reklama