Personalia

Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, za obszar wideo premium serwisu odpowiada Dominik Wardzichowski

Nowo utworzone stanowisko head of new business w zespole Sport.pl objął Piotr Mikołajczyk. Jednocześnie odpowiedzialność za rozwój obszaru wideo premium serwisu przejął Dominik Wardzichowski.

Jako head of new business Piotr Mikołajczyk zadba o dalszy rozwój projektów technologicznych i aplikacji mobilnych Sport.pl. Do jego obowiązków będzie należało również poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych oraz szans zasięgowych i przychodowych dla serwisu. W zarządzaniu biznesem będzie go wspierał Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Mikołajczyk jest związany ze Sport.pl od 2006 r. Od początku 2020 r. pełnił funkcję szefa rozwoju serwisu. Zajmował się m.in. rozwojem aplikacji sportowych, produktami livescore oraz procesami automatyzacyjnymi. Wcześniej przez kilka lat pracował jako szef wideo i zastępca szefa newsroomu Sport.pl. Jeszcze wcześniej był autorem i szefem serwisu Zczuba.pl.

Zmiany następują także w obszarze wideo w Sport.pl. Odpowiedzialność za rozwój wideo premium w redakcji przejął Dominik Wardzichowski, który zastąpił odchodzącego z serwisu Piotra Majchrzaka. Wardzichowski w nowej roli nadzoruje formaty wideo premium Sport.pl, w tym programy na żywo, cykle redakcyjne i reportaże wideo. Przed nim również zadanie przygotowania planu multiplatformowej obsługi nadchodzącego mundialu w Katarze.

Dominik Wardzichowski pracuje w Sport.pl od 2015 r. Relacjonował Euro U-21 i Mistrzostwa Świata U-20 rozgrywane w Polsce. Jest autorem programu „Dogrywka” i współprowadzącym „Sekcji Piłkarskiej” oraz programu „Sport.pl Live”. Wcześniej współpracował z serwisami Ekstraklasa.net, Sport4fans.pl, SportSlaski.pl, Sport.tvp.pl, a także z telewizją klubową Podbeskidzia Bielsko-Biała.

Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w ostatnich latach, czyli mundial w Katarze. Mamy nadzieję, że najnowsze zmiany w zespole Sport.pl pozwolą nam jeszcze lepiej przygotować się do tego piłkarskiego święta. Jestem przekonany, że nowa energia w zespole przełoży się na interesujące pomysły i projekty, które spotkają się z uznaniem fanów sportu – mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Redaktorem naczelnym Sport.pl pozostaje Łukasz Cegliński, a szefem newsroomu serwisu – Łukasz Godlewski. Z końcem lipca br. współpracę z zespołem zakończy Maciej Kucharski, który od 2021 r. pełnił funkcję dyrektora Sport.pl.

  • 2
Piotr Mikołajczyk

Piotr Mikolajczyk. Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Dominik Wardzichowski

Dominik Wardzichowski. Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Gazeta


 

Reklama