Personalia

Z CityAds i Mindshare do Adrino. Nowe osoby i awanse w zespole

Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu sieci reklamy mobilnej Adrino. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali.

Małgorzata Wojciechowska stanęła na czele działu performance. Pierwsze doświadczenia w marketingu zdobywała w agencji ClickAd na stanowisku new business managera. Po dwóch latach jako business development manager rozpoczęła pracę po stronie wydawcy Babyboom.pl. Następnie przez ponad 3 lata zdobywała specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu efektywnościowego w międzynarodowej sieci afiliacyjnej CityAds. Jako senior account manager koordynowała tam kluczowe projekty z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz e-commerce. W Adrino jako head of performance będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie, nadzór i realizację strategii działań oraz kampanii wielokanałowych na podstawie przyjętych KPI.

Do zespołu dołączyła również Magdalena Mrówczyńska. Wcześniej pracowała jako junior executive w domu mediowym Mindshare. Była odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych. Teraz jako account manager odpowiada za całościową obsługę domów mediowych (kontakt z klientami, sprzedaż kampanii display, rich mobile, native i innych).

Nowym junior account managerem został Michał Kaliński. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w obsłudze klientów. Wcześniej związany głównie z branżą finansową. Pracował też jako new business manager w agencji Digital BrandAhead.

Awanse w sieci Adrino

Michał Karmiński był związany wcześniej ze spółką Email Network. Awansował ze stanowiska head of sales na agency sales directora Adrino. Będzie zarządzał działem sprzedaży agencyjnej trzech spółek: Adrino, Email Network oraz LeadR. W branży pracuje ponad trzynastu lat. Zdobywał doświadczenie m.in. w ArboInteractive (komórka V2Media), IDMnet (jako head of clipnet) czy AdQuota (sieć reklamy mobilnej). Od 2014 r. najpierw jako agency sales manager, następnie jako head of agency sales zajmował się stricte e-mailingami reklamowymi.

Mariusz Stelągowski awansował na nowo utworzone stanowisko creative directora design studio. Z Adrino związany jest od siedmiu lat. Najpierw pracował jako samodzielny grafik, a od grudnia 2019 r. jako szef nowo utworzonego kilkuosobowego działu design studio. Odpowiedzialny jest m.in. za nadzór kreatywny i produkcyjny nad projektami, tworzenie koncepcji kampanii digitalowych (m.in. mechanizmów rich mediowych) dla klientów spółki. Dodatkowo wspomaga pracę nad nowymi produktami i rozwiązaniami w pozostałych kreacjach reklamowych. W branży reklamowej pracuje od blisko trzynastu lat. Zdobywał doświadczenie m.in. w GG Network jako art director oraz jako freelancer. Zrealizował setki kampanii reklamowych rich media, m.in. dla marek Adamed Pharma, Dermedic, Soraya, Bielenda, T-Mobile, Samsung, Electrolux, Peugeot, Mazda, iRobot, Kompania Piwowarska czy Grupa Żywiec.

  • 3
Małgorzata Wojciechowska w Adrino

Małgorzata Wojciechowska, head of performance Adrino

Michał Kamiński w Adrino

Michał Karmiński, agency sales director Adrino

Mariusz Stelągowski w Adrino

Mariusz Stelągowski, creative director design studio Adrino


 

Reklama