Personalia

Łukasz Gwiazda dyrektorem strategii i mediów w TalentMedia

Nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w sieci partnerskiej TalentMedia objął Łukasz Gwiazda, dotychczas head of strategy. Będzie zarządzał działem, który powstał w efekcie konsolidacji obszarów strategii, mediów i kreacji.

Łukasz Gwiazda będzie odpowiedzialny za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, strategiczną i operacyjną pracą całego działu i rozwój jego struktur. Połączenie kluczowych struktur w jeden dział ma pozwolić na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii w postaci kreacji TrueView czy akcji influencerskich. Celem jest również zwiększenie efektywności prac przy optymalizacji działań pod kątem mediowym i kreatywnym.

Nowy dyrektor strategii i mediów pracuje w reklamie od 2010 r. Doświadczenie zdobywał jako strateg w McCann/Momentum. W K2 Media pracował jako strateg mediów, a następnie był strategiem w Isobar i BBDO. Współpracował m.in. z takimi markami jak: Skoda, Mastercard, Microsoft, Axa i PZU.

Łukasz dołączył do nas prawie rok temu. Od początku stawialiśmy przed nim zadanie zbudowania jednej struktury, która będzie łączyć strategię, media i kreację. Ma ona też planować efektywne komunikaty dla marek i sposoby ich dystrybucji, które uwzględnią wzorce konsumpcji treści wideo przez poszczególne grupy demograficzne. YouTube jest medium silnie zdeterminowanym przez dane, dlatego tak ważne jest, aby wszystkie te trzy obszary funkcjonowały w pełnej synergii. Jestem pewien, że Łukasz doskonale poradzi sobie z dalszym rozwojem działu, bo od początku naszej współpracy dał się poznać jako świetny strateg i manager – komentuje Piotr Łuczak, VP of business w TalentMedia.



Reklama