Personalia

Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media

Na nowo utworzone stanowisko investment directora w Publicis Media awansował Bartosz Sieradzki, dotychczas multiscreen investment director. Jego głównym zadaniem będzie umacnianie przewagi konkurencyjnej agencji Starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry w obszarze warunków kosztowych we współpracy ze wszystkimi mediami.

Zespół negocjacyjny, którym zarządza, jest częścią struktury Publicis Media Exchange (PMX) zarządzanej przez Iwonę Jaśkiewicz-Kunderę, chief investment officera Publicis Media.

Sieradzki w pełni odpowiada za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami. Ponadto do jego zadań należą: dalsze ujednolicanie procesów wewnętrznych związanych z negocjacjami, rozwój narzędzi analitycznych w dziale negocjacji i tworzenie rozwiązań pomagających optymalizować pracę.

Nowy investment director z rynkiem reklamy i mediów związany jest od 2004 r. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 r. dołączył do agencji mediowej Starlink (obecnie Spark Foundry) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla koncernu GlaxoSmithKline.

Następnie koordynował współpracę ze stacjami telewizyjnymi dla całego SMG. Od 2010 r. odpowiadał za tworzenie polityki zakupowej telewizji oraz udział w negocjacjach multiscreen grupy Vivaki (struktura negocjacyjna SMG i ZenithOptimedia Group). Ostatnio był multiscreen investment directorem w Publicis Media.

Ukończył studia na Wydziale Zarządzania, a także na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.



Reklama