28.11.2017Jakub Mazur client service directorem w Grupie RiverWoodludzie i firmy TweetDo grupy agencyjnej RiverWood dołączył Jakub Mazur. Objął funkcję client service directora.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
28.11.2017Karina Komorowska CEO agencji San MarkosStanowisko CEO agencji reklamowej San Markos objęła Karina Komorowska. Odpowiada za zarządzanie agencją, strategię biznesową, nadzór nad tworzeniem oraz realizacją strategii marketingowych dla wszystkich klientów. 0 0 0
27.11.2017Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji w Spark FoundryNowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji w Spark Foundry objęła Małgorzata Hejka. Dotychczas była dyrektorem ds. komunikacji i biznesu w tej firmie. 0 0 0
27.11.2017Artur Muszkiet opuszcza Grupę StröerPo ponad trzech latach pracy Artur Muszkiet rozstaje się z firmą Ströer Digital Media. Piastował tam funkcję managing directora. 0 0 0
24.11.2017Nowa dyrektor ds. PR i komunikacji w polskim oddziale firmy JyskAleksandra Chalimoniuk objęła stanowisko dyrektor komunikacji i PR w polskim oddziale międzynarodowej sieci sklepów Jysk. Do jej głównych zadań będzie należało rozwijanie komunikacji zarówno w wymiarze zewnętrznym, jak i wewnętrznym oraz dbanie o wizerunek firmy w Polsce. 0 0 0
24.11.2017Maciej Czech awansuje w MullenLowe MediaHubStanowisko chief growth officera w MullenLowe MediaHub obejmuje Maciej Czech. Zajmie się przede wszystkim wdrażaniem nowych i rozwijaniem istniejących obszarów firmy. Dotychczas pełnił funkcję digital directora. 0 0 0
23.11.2017Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLoweFunkcję digital chief officera w grupie MullenLowe obejmuje Maja Biniewicz. Jest to najwyższe stanowisko w firmie dla całości oferty grupy w zakresie Internetu – zarówno domu mediowego MullenLoweMediaHub, jak i agencji reklamowej MullenLoweWarsaw. 0 0 0