Personalia

Trójka specjalistów awansuje w LoveBrands Group

Z początkiem lutego w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group nowe stanowiska objęli: Katarzyna Puchacz (head of medical), Mateusz Konwerski (communications Expert) i Karolina Kraśnicka (senior communications consultant).

Zmiany są związane z rozwojem struktur LoveBrands Group i jej zespołu, a także powiększającym się gronem klientów.

Katarzyna Puchacz – head of LoveBrands medical

Awansowała ze stanowiska senior communications consultant. Jest związana z agencją od pół roku. Ma ponadjedenastoletnie doświadczenie w komunikacji health. Pracowała dla międzynarodowych firm farmaceutycznych i medycznych. Do jej kompetencji należy obecnie:

  • strategiczne doradztwo komunikacyjne,
  • działania PR,
  • kierowanie pracami zespołu dla marek kosmetycznych Cerave, La Roche Posay, Dercos i Vichy.

Mateusz Konwerski – communications expert

Dotychczas był senior communications consultantem. Z agencją związany od prawie czterech lat, a z obszarem medycyny, farmacji i nauki od początku swojej kariery. Do jego kompetencji należy doradztwo komunikacyjne dla kluczowych klientów agencji z obszaru health & science, obejmujące:

  • komunikację skierowaną do środowiska medycznego,
  • public affairs,
  • komunikację korporacyjną i społeczną.

Farmacja, medycyna czy nauka to specyficzne obszary komunikacyjne. Oprócz umiejętności, jakie powinien posiadać każdy specjalista od komunikacji, wymagają doskonałej znajomości uwarunkowań prawnych oraz etycznych tej branży. To bardzo często tematy skomplikowane ze względu na ciągły rozwój nauki – stwierdza prezes LoveBrands Group, Dorota Bieniek.

Dodaje, że w agencji odpowiedzią na te wyzwania jest zespół pasjonatów, których sercu bliskie są działania odmieniające ludzkie życie na lepsze oraz potrzeba sprawczości.

Karolina Kraśnicka – senior communications consultant w LoveBrands Relations

Awansowała ze stanowiska communications consultant. Odpowiada za doradztwo w obszarze komunikacji brandów konsumenckich oraz prowadzenie działań influencer marketingowych. W tej agencji pracuje od ponad trzech lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach marketingu zintegrowanego, jak i w działach komunikacji i marketingu największych wydawnictw w Polsce.

Zespół LoveBrands Relations tworzą eksperci, dla których komunikacja marek, zgodnie z naszą filozofią love brandów, to coś więcej niż jedynie budowanie wizerunku. To tworzenie relacji z konsumentami opartych na wartościach, które wyznają (…) – wyjaśnia Dorota Bieniek.

  • 1
LoveBrands Group

Katarzyna Puchacz – head of LoveBrands Medical; Mateusz Konwerski – communications expert; Karolina Kraśnicka – senior communications consultant w LoveBrands Relations



Reklama