Justyna Dąbrowska nowym rzecznikiem DHL Parcel Polska
Stanowisko menedżera ds. komunikacji PR i rzecznika prasowego DHL Parcel objęła Justyna Dąbrowska. Do tej pory pełniła funkcję eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i budowania wizerunku marki w spółce DHL. Obecnie odpowiada kompleksowo za realizację polityki komunikacyjnej spółki, w tym. m.in. media relations, działania z obszaru CSR, partnerstwa strategiczne, komunikację kryzysową, doradztwo strategiczne.
Na nowym stanowisku Justyna Dąbrowska odpowiada za kreowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in.:
- relacje z mediami;
- działania partnerskie i sponsoringowe;
- projekty CSR;
- wizerunek marki;
- media społecznościowe;
- komunikację kryzysową;
- doradztwo strategiczne;
- pozycjonowanie ekspertów.
Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc specjalistyczne szkolenia w tym zakresie.
– Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach strategicznych. Jako liderkę wyróżnia ją wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży PR i biznesie. Oprócz tego także wysoka skuteczność, profesjonalizm, umiejętność szukania rozwiązań i nieszablonowe podejście do działań komunikacyjnych. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania-Okieńczyc, wiceprezes ds. marketingu i doświadczenia klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa ma szerokie doświadczenie w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Obejmuje to projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, CSR, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży FMCG, w działach PR firm o pozycjach liderów w swoich kategoriach oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, na Uniwersytecie Jagiellońskim.
– (…) Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamiką, wysoką innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL – dynamiczna, innowacyjna i wychodząca poza schematy – zapowiada Justyna Dąbrowska.
- 1