Personalia

Adam Zaręba i Maciej Eliasz dołączają do Grupy Iberion

Od 1 stycznia 2023 r. do grupy mediowo-społecznościowej Iberion dołączą dwaj eksperci. To Adam Zaręba jako dyrektor sprzedaży programatycznej oraz Maciej Eliasz jako dyrektor rozwoju produktu wydawniczego.

Adam Zaręba swoje pierwsze doświadczenie zdobywał po stronie wydawniczej w Agorze. Kolejne – w należącej do tej samej grupy spółce Yieldbird, zajmującej się obsługą reklamową wydawców online. Przez ostatni rok był odpowiedzialny za optymalizowanie reklamy po stronie wydawcy w PMPG.

Zawsze starałem się patrzeć na programmatic w kreatywny sposób (…) – mówi o sobie nowy dyrektor sprzedaży programatycznej Iberionu. Na tym stanowisku będzie odpowiadał za efektywność reklamy display, wideo oraz technologie powiązane z produktami reklamowymi.

Maciej Eliasz rozpoczął karierę w obszarze pozyskiwania ruchu w Grupie Pracuj. Następnie objął stanowisko SEO team leadera w Wirtualnej Polsce. Przez ostatni rok odpowiadał za budowę oraz realizację strategii pozyskiwania ruchu ze źródeł zewnętrznych, jak i rozwój produktu wydawniczego Wprost w PMPG.

(…) Traffic to bardzo ważny element. Naszym celem będzie jednak także zadbanie o dotychczas niestosowane rozwiązania poprawiające experience użytkownika oraz użyteczność produktów grupy – zapowiada nowy dyrektor rozwoju produktu wydawniczego.

Dotychczas budowaliśmy naszą grupę wydawniczą, opierając się przede wszystkim na mediach społecznościowych. Gromadzimy na naszych profilach najliczniejszą z publiczności na polskim rynku mediowym. Dalszy dynamiczny rozwój będzie możliwy, jeśli z równie dużym profesjonalizmem zaopiekujemy niezwykle kaloryczne źródło ruchu, jakim jest Google. Doskonale to rozumiemy.

W tym celu pozyskujemy do naszej drużyny jednego z najlepszych specjalistów SEO. Oprócz optymalizacji naszych portali pod kątem wyników wyszukiwania czy Discovera będzie on miał również za zadanie rozwijać produkt wydawniczy o nowoczesne rozwiązania funkcjonalne. Celem będzie też budowanie lojalności użytkownika – komentuje Jan Kruś, CTO Grupy Iberion.



Reklama