Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Wykaż się kreacją na święta
Agnieszka Rączka
Na czym oprzeć się przy tworzeniu bożonarodzeniowych reklam? Czy w takiej kreacji koniecznie muszą znaleźć się: choinka, prezenty, Mikołaj, renifery i padający śnieg? Poniżej krótki przewodnik.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czy da się mierzyć influencer marketing?
Robert Stalmach, Robert Sadowski
Influencer marketing to stosunkowe nowe, ale jednocześnie prężnie rozwijające się zjawisko na polskim rynku. Firmy, które już skorzystały z tej formy marketingu, deklarują dalszy wzrost nakładów na ten kanał. Ufamy liderom opinii bardziej niż celebrytom czy mediom. Przecież to oni są pasjonatami i ekspertami w danej dziedzinie.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM ZARZĄDZANIE MARKĄ
Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej
Best Western Hotels
W dobie stałego rozwoju narzędzi marketingowych można stwierdzić, że ich znaczenie dostrzegły już niemal wszystkie gałęzie biznesu. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której liderzy, jak Best Western, wykorzystują ich potencjał.
PRAWO ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mały ekran bez dużego piwa – komu zaszkodzi ograniczenie reklamy marek piwnych w telewizji
Mateusz Lubczański
Trzy godziny. O tyle mniej w ciągu doby ma być reklam marek piwa w telewizji – według planów Ministerstwa Zdrowia. Stacje telewizyjne poradzą sobie bez problemu. Trudniej będzie reklamodawcom, którzy muszą poszukać innego sposobu na dotarcie do konsumentów.
Espresso
Sąd UE podtrzymał unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red Bulla
6 wizualnych trendów na 2018 r. według Adobe Stock
„Perspektywy rozwojowe reklamy online 2017–2018” – raport IAB Polska
Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i Opinia
Baśniowe kreacje w kalendarzu Rossmanna na 2018 r.
Legia Warszawa i Adidas z kampanią świąteczną promującą koszulki meczowe
Metamorfoza Zosi Ślotały w kampanii L’Oréal Professionnel
Black Red White rozpoczyna współpracę z Havas Media
BGŻ BNP Paribas obsługiwany w social media przez Green Parrot
VERVA – moc i dynamika w nowej odsłonie
Poważne zmiany w ekosystemie reklamy cyfrowej w 2018 r. Prognozy Kantar Millward Brown
„Analityka i monitoring influencerów” – raport firmy Newspoint
Warsztaty z Markiem Staniszewskim już za miesiąc
PLL LOT budują wizerunek w kinach
Maria Seweryn i Artur Barciś w kampanii promującej zbiórkę na rzecz podopiecznych KOPD doświadczających przemocy
„Zawsze można być lepszym ojcem” kampania Fundacji Cyryla i Metodego
Lech powierza Cut The Mustard obsługę w Internecie
Personalia
18.12.2017
Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazety.pl
18.12.2017
Stanowiska CoMD Saatchi & Saatchi IS obsadzone
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail