Poważne zmiany w ekosystemie reklamy cyfrowej w 2018 r. Prognozy Kantar Millward Brown
  • 0
  • 0
18.12.2017

Poważne zmiany w ekosystemie reklamy cyfrowej w 2018 r. Prognozy Kantar Millward Brown

Rok 2018 ma być kolejnym intensywnym rokiem dla marek i ich opiekunów. Nadal ewoluować będzie podejście do komunikacji, technologii kierowania przekazu do grup docelowych oraz pomiaru poziomu zwrotu z inwestycji (ROI). 18 grudnia firma Kantar Millward Brown ogłosiła doroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2017