Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiejNarzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiejNarzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiejNarzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej
Przewaga w komunikacji (fot. Best Western Hotels)

Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej

Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej
AdvertisementAdvertisement
Best Western Hotels

Best Western Hotels

-

Best Western Hotels

Best Western Hotels

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie,

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
W dobie stałego rozwoju narzędzi marketingowych można stwierdzić, że ich znaczenie dostrzegły już niemal wszystkie gałęzie biznesu. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której liderzy, jak Best Western, wykorzystują ich potencjał.

W Internecie, czyli gdzie?

Nieobecność w określonych kanałach online jest równoznaczna z nieistnieniem danej firmy. Każdy zainteresowany nowymi mediami w kontekście marketingu przynajmniej raz spotkał się z tym stwierdzeniem. Hotele, poza oczywistą już dla większości stroną internetową, coraz chętniej sięgają też po social media. Traktują je jako integralną część strategii biznesowej i ważny element planu marketingowego.

Best Western Hotels & Resorts angażuje swoich gości poprzez Facebooka, Twittera, YouTube czy Instagrama. Sieć sięgnęła również do zasobów eksperckich i stworzyła bloga You Must Be Trippin’, przeznaczonego specjalnie dla podróżników.

  • 2

Profil marki na Instagramie

Responsywna strona Best Western

Całkowita mobilność

Obecność online w naturalny sposób pociąga za sobą konieczność dostosowania się nie tylko do aktualnych trendów konsumenckich, ale i do technologicznych preferencji użytkowników. Z tą myślą sieć Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej strony WWW. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik.

W efekcie – przeglądana zarówno ze smartfona, tabletu, laptopa, jak i komputera stacjonarnego – strona ta jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API i wirtualne spacery 360 stopni. Jeszcze bardziej ułatwia także wygodny booking online.

Biuro prasowe i monitoring mediów

Sieci hotelarskie coraz częściej dostrzegają też zalety wynikające z prowadzenia regularnych i zorganizowanych kontaktów z dziennikarzami – zarówno branżowymi, jak i tymi pracującymi w mediach ogólnopolskich czy lokalnych. W związku z tym w ramach działań PR tworzą biura prasowe wewnątrz swoich struktur lub decydują się na outsourcing i wsparcie ze strony zewnętrznych agencji.

Rozpoczynając regularne prowadzenie media relations, sieci przeważnie decydują się również na stały monitoring mediów. Mogą dzięki temu mierzyć efekty komunikacji kierowanej do dziennikarzy oraz sprawnie oceniać potencjalne źródła kryzysu wizerunkowego.

Nagradzana lojalność

W ramach działań marketingowych sieci zrzeszające hotele stawiają także na programy, dzięki którym mogą nagradzać oraz stymulować lojalność swoich klientów. Best Western Rewards®  – program lojalnościowy oferowany przez Best Western Hotels & Resorts – jako jeden z nielicznych na świecie gwarantuje, że zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie.