Wykaż się kreacją na świętaWykaż się kreacją na świętaWykaż się kreacją na świętaWykaż się kreacją na święta
Dobrze znany temat można pokazać zupełnie na nowo (fot. kadr ze spotu)

Wykaż się kreacją na święta

Wykaż się kreacją na święta
Agnieszka Rączka

Agnieszka Rączka

-

copywriter, agencja Chocolad

Agnieszka Rączka

Agnieszka Rączka

copywriter
agencja Chocolad

Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów podyplomowych social media & content marketing na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej. Prywatnie fanka „Gwiezdnych wojen” i miłośniczka pysznego jedzenia.

Na czym oprzeć się przy tworzeniu bożonarodzeniowych reklam? Czy w takiej kreacji koniecznie muszą znaleźć się: choinka, prezenty, Mikołaj, renifery i padający śnieg? Poniżej krótki przewodnik.

Świąteczne kreacje reklamowe są popisami storytellingu i królestwem emocji. Każdy ich twórca stara się w jakiś sposób nawiązać do tradycji, baśni z dzieciństwa czy wcześniejszych znanych i udanych spotów. Dzięki temu zyskuje pewność, że jego dzieło zostanie zrozumiane przez każdego. Z drugiej strony zaś chce, by przygotowana przez niego reklama się wyróżniała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się