Na czym oprzeć się przy tworzeniu bożonarodzeniowych reklam? Czy w takiej kreacji koniecznie muszą znaleźć się: choinka, prezenty, Mikołaj, renifery i padający śnieg? Poniżej krótki przewodnik.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Świąteczne kreacje reklamowe są popisami storytellingu i królestwem emocji. Każdy ich twórca stara się w jakiś sposób nawiązać do tradycji, baśni z dzieciństwa czy wcześniejszych znanych i udanych spotów. Dzięki temu zyskuje pewność, że jego dzieło zostanie zrozumiane przez każdego. Z drugiej strony zaś chce, by przygotowana przez niego reklama się wyróżniała.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.