Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
12.12.2017
Martech, czyli łączenie kropek w czasie rzeczywistym

Wiele rozwiązań leży na półce, firmy nadal z nich nie korzystają. Myślę, że obecne zmiany napędza wyścig między markami, które właśnie dochodzą do ściany. Zajrzały więc do danych i zaczęły wyciągać z nich wnioski.

O martechu, jego miejscu w firmie oraz wykorzystaniu IT w marketingu rozmawiamy z Piotrem Krauscharem, prezesem zarządu FaceAddicted
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY USER EXPERIENCE
Testy z użytkownikami vs audyt użyteczności – co wybrać?
Magdalena Kamińska
Czym są audyty użyteczności produktów cyfrowych i testy z użytkownikami? Jak mogą pomóc w zwiększeniu zysków z danego rozwiązania? Jak dopasować najlepszą metodę do własnych potrzeb?
PRZETARGI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Biała Księga – wspólna inicjatywa agencji i reklamodawców. Czy po kilkunastu latach zlikwiduje patologie przetargowe?
Jakub Müller
W jednym przetargu uczestniczy po kilkanaście agencji. Mijają miesiące, a postępowanie pozostaje nierozstrzygnięte. A niekiedy reklamodawca zaprasza agencje tylko po to, by zebrać informacje z rynku. Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej jest szansą, by takie praktyki zniknęły. Po raz pierwszy w historii wśród inicjatorów dokumentu byli reklamodawcy. Pokazano także, że na łamaniu standardów przetargowych finansowo tracą wszyscy.
Espresso
„Ekrany młodych” – wyniki badania IQS
Czy polskie firmy są mobilne? Raport Studia Edisonda
Piotr Żyła jako szturmowiec w kampanii foteli VIP w Multikinie
Maciej Kot i jego mama polskimi ambasadorami kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo”
Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku. Badanie ARC Rynek i Opinia
Rozstrzygnięto 18. edycję konkursu Galerii Plakatu AMS
Osoby z wysokimi zarobkami częściej kupują prasę – pokazuje badanie PBC
Teekanne promuje herbatę Love
W Holandii powstał pisuar wyświetlający reklamy
Książka Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń” już dostępna
YouTube Rewind – najpopularniejsze filmy w Polsce
Ponad 5 mln smartfonów dziennie – globalna prognoza sprzedaży za 5 lat według Deloitte
Play będzie oferował ubezpieczenia
Co piąty e-konsument kupuje żywność w Sieci. Analiza Gemiusa
Polski Internet w listopadzie. Wyniki badania Gemius/PBI
Personalia
11.12.2017
Szymon Olejniczakowski new business directorem w Focus Media Group
11.12.2017
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group
12.12.2017
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej
Wydarzenia
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail