Książka Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń” już dostępna - Marketing przy Kawie
Książka Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń” już dostępna
  • 0
  • 6
4.12.2017

Książka Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń” już dostępna

1 grudnia miała miejsce premiera najnowszej książki Igora Gałązkiewicza, „Projektowanie doświadczeń”. To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 grudnia 2017