Piotr Żyła jako szturmowiec w kampanii foteli VIP w Multikinie - Marketing przy Kawie
Piotr Żyła jako szturmowiec w kampanii foteli VIP w Multikinie
  • 0
  • 1
12.12.2017

Piotr Żyła jako szturmowiec w kampanii foteli VIP w Multikinie

12 grudnia ruszyła piąta odsłona kampanii promującej fotele VIP w sieci kin Multikino (Grupa VUE). Podobnie jak poprzednio, w działania reklamowe zaangażowany jest popularny skoczek narciarski. Piotr Żyła tym razem wystąpił przebrany za szturmowca z filmu „Gwiezdne wojny”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2017

Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku. Badanie ARC Rynek i Opinia

Liderem XVI rankingu infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia jest Bank Pekao. Okazał się on najlepszy zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i e-mailowym. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej wynik poprawił Raiffeisen Polbank. Dwukrotnie wydłużył się średni czas oczekiwania na odpowiedź e-mailową otrzymywaną z banków.

11 grudnia 2017