Trzy poziomy szkolenia Google Adwords
Dzień 1: Szkolenie Google AdWords podstawowy
Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.
Dzień 2: Szkolenie Google AdWords zaawansowany
Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.
Dzień 3: Szkolenie Google Display Network
Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.
- Większy zwrot z inwestycji
Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii AdWords, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego. - Inspiracje
W bardzo dynamicznym środowisku AdWords, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google AdWords oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie. - Oszczędność budżetu
Głównym celem szkolenia Google AdWords jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.
Dla kogo:
- Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców. - Samodzielni specjaliści prowadzący kampanie
Osoby myślące o samodzielnym prowadzeniu kampanii, podczas 3-dniowego szkolenia będą miały możliwość poznania wszystkich możliwości Google AdWords oraz przećwiczenia warsztatowo samodzielnego ustawiania kampanii. Na szkoleniu przekazujemy całościową, zdobywaną od ponad 10 lat wiedzę, umożliwiającą dalszą samodzielną pracę nad doskonaleniem swoich kampanii.