Google AdWords – pakiet szkoleń

Termin

12–14.12.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Trzy poziomy szkolenia Google Adwords

Dzień 1: Szkolenie Google AdWords podstawowy

Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Szkolenie Google AdWords zaawansowany

Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Szkolenie Google Display Network

Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii AdWords, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku AdWords, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google AdWords oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google AdWords jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Dla kogo:

  • Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
    Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość  wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.
  • Samodzielni specjaliści prowadzący kampanie
    Osoby myślące o samodzielnym prowadzeniu kampanii, podczas 3-dniowego szkolenia będą miały możliwość poznania wszystkich możliwości Google AdWords oraz przećwiczenia warsztatowo samodzielnego ustawiania kampanii. Na szkoleniu przekazujemy całościową, zdobywaną od ponad 10 lat wiedzę, umożliwiającą dalszą samodzielną pracę nad doskonaleniem swoich kampanii.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
17–28.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji
Termin
27–28.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–4.10.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
8–12.10.2018
Miejsce
Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Krynica-Zdrój
Organizator
Małopolska 
Więcej informacji
Termin
12.10.2018 - 1.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
questus 
Więcej informacji
Termin
19.10.2018 - 1.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
questus 
Więcej informacji
Termin
24–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Exacto 
Więcej informacji
Termin
7–8.11.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji