Maciej Kot i jego mama polskimi ambasadorami kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo” - Marketing przy Kawie
Maciej Kot i jego mama polskimi ambasadorami kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo”
  • 0
  • 2
12.12.2017

Maciej Kot i jego mama polskimi ambasadorami kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo”

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora 4. polskiej odsłony światowej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. W projekt zaangażowali się skoczek narciarski Maciej Kot oraz jego mama Małgorzata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2017

Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku. Badanie ARC Rynek i Opinia

Liderem XVI rankingu infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia jest Bank Pekao. Okazał się on najlepszy zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i e-mailowym. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej wynik poprawił Raiffeisen Polbank. Dwukrotnie wydłużył się średni czas oczekiwania na odpowiedź e-mailową otrzymywaną z banków.