Artykuły: Marketing szeptany - Strona 3 z 10 - Marketing przy Kawie

Artykuły

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
Andrzej Karwowski

Wiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmy

Jak wynika z badania Edelman Trust Barometer, zaufanie jest kluczową cechą budującą reputację firmy w oczach konsumentów: 77% z nich nie kupuje produktów i usług od firm, którym nie ufa, a 72% nastawia znajomych i przyjaciół negatywnie do tych firm. Z drugiej strony, 91% konsumentów kupuje produkty i usługi od firm, do których ma zaufanie, a 76% poleca te firmy znajomym i przyjaciołom. 55% konsumentów jest także gotowych płacić wyższe ceny za produkty i usługi takich firm. 

Reklama
  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 3
Michał Siejak

Liderzy opinii w opaskach

W globalnej strategii komunikacji marki Power Balance (opaski magnetyczne) istotne jest dotarcie do określonej grupy potencjalnych i ważnych z punktu widzenia firmy klientów (seeding trial), którzy wzięliby udział w bezpośrednich testach działania produktu. Właśnie doświadczenie marki jest filarem działań WoMM prowadzących do lawinowego wzrostu konsumenckich rekomendacji. Innym ważnym elementem tej strategii jest dotarcie do sportowców – liderów opinii. Takie też były: cel oraz strategia kampanii, która wprowadzała markę na polski rynek.