Sieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketingSieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketingSieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketingSieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketing

Sieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketing

Sieć reklamuje się sama – geek marketing i buzz marketing
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

Dzisiaj nie trzeba wydawać milionów dolarów na kampanię reklamową, ażeby osiągnąć sukces. Na przykładzie fenomenu filmu „Snakes on a Plane” widać, że społeczność internetowa potrafi wypromować za nas jakiś produkt. Zupełnie za darmo. Oto tajemnica geek marketingu oraz buzz marketingu.

Internet – podobnie jak gazety bulwarowe – uwielbia plotkować. Różnica polega na tym, że w Sieci sami tworzymy zawartość informacji. A gdyby ktoś potrafił odpowiednio modyfikować internetowe plotki i sterować nimi, w ten sposób promując (albo krytykując) określony produkt? W branży filmowej nie jest to nic nowego.

Zacznijmy od wyjaśnienia słowa „geek”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się