Wiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmyWiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmyWiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmyWiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmy

Wiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmy

Wiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmy
Andrzej Karwowski

Andrzej Karwowski

-

Andrzej Karwowski

Andrzej Karwowski

Jak wynika z badania Edelman Trust Barometer, zaufanie jest kluczową cechą budującą reputację firmy w oczach konsumentów: 77% z nich nie kupuje produktów i usług od firm, którym nie ufa, a 72% nastawia znajomych i przyjaciół negatywnie do tych firm. Z drugiej strony, 91% konsumentów kupuje produkty i usługi od firm, do których ma zaufanie, a 76% poleca te firmy znajomym i przyjaciołom. 55% konsumentów jest także gotowych płacić wyższe ceny za produkty i usługi takich firm. 

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się