Net Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwowaćNet Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwowaćNet Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwowaćNet Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwować

Net Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwować

Net Promoter Score – wskaźnik kondycji marki, który trzeba bacznie obserwować
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Jaki jest związek między tempem wzrostu organizacji lub marki a poziomem satysfakcji konsumenta? Jak poziom tej satysfakcji jest skorelowany ze skłonnością konsumenta do rekomendowania naszej marki? Które mechanizmy marketingowe najefektywniej pobudzą bezpośrednie rekomendacje konsumenckie (WoM)? To jedne z najważniejszych pytań, jakie możemy zadać w rzeczywistości napędzanej konsumenckim doświadczeniem marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się