0 1 0 0 0 22.07.2015 Marek TobolewskiMarketing terytorialny – know-howPoznań porzuca swoje dotychczasowe pozycjonowanie jako „miasto know-how”. Branżowi eksperci występujący w branżowych mediach widzą w tym sprzeniewierzenie się branżowemu know-how. Tymczasem zamiast kurczowo trzymać się utartych marketingowych kolein, lepiej przyjrzeć się źródłom poznańskiej decyzji oraz kontekstowi, w którym do niej dochodzi. marketing miejsc
0 1 0 0 0 22.07.2015 Robert StępowskiPrawo prezydenta, by burzyć i budować!Nowy prezydent, nowy pomysł na Poznań i jego markę. Wiele skrajnych opinii dotyczących zmian zaproponowanych przez Jacka Jaśkowiaka w strategii promocji. Wciąż mówimy o logo i haśle, a zapominamy o marce i pieniądzach, które już zostały na jej budowę wydane z publicznej kasy. marketing miejsc
2 2 0 0 0 3.06.2015 Jakub MüllerDlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiejBrak spójnej idei przekazywanej wyborcy różnymi kanałami komunikacji. Niewielka aktywność, a później posunięcia, które tylko napędzały przeciwników online. To główne powody porażki Komorowskiego w walce o prezydenturę. marketing internetowy marketing miejsc public relations
5 9 0 0 1 4.02.2015 B. Jagoda, M. WiśniewskiDobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź PozdrawiaŁódź Pozdrawia to największa jak dotychczas kampania promocyjna tego miasta. Choć w mediach było o niej głośno, jest kilka rzeczy, które warto jeszcze poznać. W artykule m.in. o przebiegu działań, współpracy z Biurem Promocji, zmaganiach z funduszami UE i odzewie, jaki miała kampania w całej Polsce. marketing miejsc
2 2 0 0 1 4.02.2015 Jakub MüllerZorganizowani, pracowici, punktualni jak… Włosi!?Przykład Włoch pokazuje, jak szybko można zepsuć markę kraju. Tamtejszy rząd walczy ze stereotypami za pomocą kampanii, która sugeruje, że Włosi to nie tylko kucharze, imprezowicze i lekkoduchy. marketing miejsc
0 1 0 0 3 28.01.2015 Tomasz BorejzaKraków może być wzoremSą miasta, które opowiada się historią sukcesu. To Nowy Jork, Londyn, Bangalore, Kopenhaga, Paryż. Są i takie, których teraźniejszość znaczy porażka – jak Detroit lub Glasgow. Polskich miast na razie nie opowiada się w ten sposób. Choć jest kandydat do tego, by to zmienić. To Kraków. marketing miejsc