Dlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiejDlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiejDlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiejDlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiej
Fasadowa obecność online nie wystarczy (profil Prezydenta RP na Twitterze)

Dlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiej

Dlaczego Bronisław Komorowski przegrał w Internecie? Podsumowanie kampanii prezydenckiej
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Brak spójnej idei przekazywanej wyborcy różnymi kanałami komunikacji. Niewielka aktywność, a później posunięcia, które tylko napędzały przeciwników online. To główne powody porażki Komorowskiego w walce o prezydenturę.

Nieudolna kampania prezydenta w Internecie prowokuje do szukania łatwych wyjaśnień. Przegrał w końcu kandydat, który jeszcze niedawno cieszył się bardzo wysokim poparciem. Wyjaśnienia te są najczęściej jeśli nie błędne, to upraszczające rolę Internetu w wyborach.
Niby jestem, niby nie
Wyjaśnienie z pierwszej wspomnianej grupy zaprezentował Janusz Lewandowski, europoseł PO, który stwierdził: „W realu Komorowski wcale nie przegrał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja