Dobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź PozdrawiaDobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź PozdrawiaDobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź PozdrawiaDobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź Pozdrawia

Dobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź Pozdrawia

Dobra historia wymaga prawdziwych emocji – case study kampanii Łódź Pozdrawia
B. Jagoda, M. Wiśniewski

B. Jagoda, M. Wiśniewski

-

B. Jagoda, M. Wiśniewski

B. Jagoda, M. Wiśniewski

Łódź Pozdrawia to największa jak dotychczas kampania promocyjna tego miasta. Choć w mediach było o niej głośno, jest kilka rzeczy, które warto jeszcze poznać. W artykule m.in. o przebiegu działań, współpracy z Biurem Promocji, zmaganiach z funduszami UE i odzewie, jaki miała kampania w całej Polsce.

O Łódź Pozdrawia – największej dotychczasowej kampanii miasta – pisano regularnie od marca 2014 roku. Powstało już kilka case studies, akcję ciekawie podsumowała na swoim blogu Anna Miotk, pochwalił ją także Paweł Tkaczyk podczas Forum Promocji. W listopadzie ub.r. kampania została nagrodzona w konkursie Kreatura. Pozostało jednak jeszcze kilka rzeczy do opowiedzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja