Żytnia Extra popłynęła w mediach – analiza PSMM
  • 0
  • 2
20.08.2015

Żytnia Extra popłynęła w mediach – analiza PSMM

Post producenta wódki Żytnia Extra, bezrefleksyjnie wykorzystujący zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta z Lubina, najprawdopodobniej przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. Press-Service Monitoring Mediów podsumował oddźwięk zdarzenia w mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2015

19 sierpnia 2015