0 1 0 0 0 12.08.2015Inea wybrała dom mediowyAlternatywny operator multimedialny Inea wybrał ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego. ZOG zajmie się realizacją działań mediowych, w tym planowaniem komunikacji, planowaniem i zakupem mediów off- i online (również w modelu AoD), działaniami efektywnościowymi, SEM i SEO.
0 1 0 0 0 12.08.2015„Po co Ci logo?” – e-book Andrzeja-Ludwika WłoszczyńskiegoUkazała się książka „Po co Ci logo?” Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Elektroniczna publikacja powstała z tekstów pisanych przez autora w większości na bloga, ale też publikowanych w „2+3D”, „Beauty & Business” oraz „Visual Communication”.
1 1 0 0 0 12.08.2015Mamy i dzieci śpiewają o Piątusiu (wideo)„To z Piątnicy, to naturalne” – tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów, zobaczyć można od 12 sierpnia w telewizji.
0 1 0 0 0 12.08.2015W październiku rusza „100% Retail & Fashion” – konferencja dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianychPo raz drugi odbędzie się „100% Retail & Fashion” – konferencja skierowana do branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 8 października w Sopocie.
0 1 0 0 0 12.08.2015Graal wybrał agencję PRProducent i dystrybutor konserw rybnych i mięsnych, firma Graal, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
0 5 0 0 0 12.08.2015IMM: Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych. W social media nastrój piknikowyW II kwartale 2015 r. działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu IMM. To o około 24 mln więcej niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 36 mln zł. Na podium znalazły się Lidl, Tesco i Biedronka.
1 1 0 0 0 12.08.2015Kampania reklamowa marki Ucando (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando – platformy internetowej z częściami motoryzacyjnymi, która w tym roku rozpoczęła działalność w Polsce. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, prasie motoryzacyjnej oraz Internecie.
0 2 0 0 0 11.08.2015„Fanpage Trends” – lipiec 2015W przeciwieństwie do Twittera na Facebooku w lipcu nie zapanowała atmosfera wakacyjnego rozleniwienia. Na analizowanych przez Sotrendera profilach opublikowano wówczas ponad 283 tys. postów, czyli o niemal 2% więcej niż w czerwcu. Wpisy okazały się również znacznie bardziej angażujące – wynika z raportu „Fanpage Trends”.
0 9 0 0 0 11.08.2015Wyniki Megapanelu – czerwiec 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2015 r.
0 3 0 0 0 11.08.2015„To piszę ja, Andrzej Duda” – nowy prezydent w social media. Analiza IMMW ciągu pierwszych dziesięciu dni sierpnia na temat Andrzeja Dudy pojawiło się ponad 73 tys. wzmianek w prasie, na portalach internetowych i w social media. Jak wynika z monitoringu IMM, największe zainteresowanie nowy prezydent wzbudzał w serwisach społecznościowych i na forach.