Ciężko ranny demonstrant jako skacowany uczestnik wieczoru kawalerskiego. Żytnia Ekstra przeprasza za post na FB [aktualizacja] - Marketing przy Kawie
Ciężko ranny demonstrant jako skacowany uczestnik wieczoru kawalerskiego. Żytnia Ekstra przeprasza za post na FB [aktualizacja]
  • 0
  • 4
19.08.2015

Ciężko ranny demonstrant jako skacowany uczestnik wieczoru kawalerskiego. Żytnia Ekstra przeprasza za post na FB [aktualizacja]

Marka Żytnia Ekstra na facebookowym profilu zamieściła zdjęcie ukazujące pracownika Zakładów Górniczych w Lubinie, ranionego przez milicję podczas pokojowej manifestacji w 1982 r. Podpisała je „KacVegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”, wywołując tym falę oburzenia. Teraz przeprasza za wpis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 sierpnia 2015

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2015

Komitet Ochrony Praw Dziecka rozpoczyna kampanię „Nasz najbliższy wróg” (wideo)

Czy wiesz, że dziecko może chować się w szafie ze strachu przed najbliższymi, osoba starsza cierpieć z powodu upokorzeń i braku zrozumienia, a żona bać się męża? – pyta KOPD. Inauguruje tym samym kampanię „Nasz najbliższy wróg”, która ma zwrócić społeczną uwagę na problem przemocy domowej i zmieniać postawy społeczne. Ambasadorem akcji jest aktor Michał Żebrowski.