Zwyczajność jest w modzie – raport o normcorze i „Pokoleniu 3N”
  • 0
  • 1
28.10.2015

Zwyczajność jest w modzie – raport o normcorze i „Pokoleniu 3N”

70% młodych Polaków z większych miast deklaruje, że szuka w życiu równowagi. 61% chciałoby żyć w świecie prostszych wartości. Ponad połowa ma dość obnoszenia się z markami i wybiera pozorną nonszalancję. Co oznacza normalność na polskiej ulicy? Odpowiedź można znaleźć w raporcie o trendzie normcore. Opracowanie przygotowały firmy CPC i Clue PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2015

Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i Mindshare

Wszystkie największe polskie firmy motoryzacyjne na stronach mobilnych oferują zapisy na jazdę próbną. Za pośrednictwem aplikacji robi to 12% z nich. Pod tym kątem sprawdzono także reklamodawców handlowych. Jak wygląda kondycja kanału mobile w branżach automotive oraz retail? Gdzie w zestawieniu plasuje się Polska? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie IAB Polska i domu mediowego Mindshare.