Co ma wspólnego analityka internetowa z Napoleonem? Podsumowanie tegorocznego roadshow „E-commerce w praktyce” (infografika)
  • 0
  • 3
27.10.2015

Co ma wspólnego analityka internetowa z Napoleonem? Podsumowanie tegorocznego roadshow „E-commerce w praktyce” (infografika)

Zakończyła się szósta edycja roadshow „E-commerce w praktyce”. W tym roku znacznie więcej uwagi poświęcono marketingowi w e-commerce. W sumie prawie 350 uczestników konferencji we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie miało okazję posłuchać, jak planować performance marketing w e-sklepie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54834 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2015