Zwycięzcy Art of Packaging
  • 0
  • 5
15.03.2011

Zwycięzcy Art of Packaging

Główni zwycięzcy piątej edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku to „Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z ASP w Warszawie (zgłoszone w kategorii Debiuty) oraz opakowanie zestawu dwóch kaw Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo (zgłoszone w kategorii Professional).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Barbara

13 lat temu

design vs wplyw na srodowisko

Interesuje mnie czy w ocenie uwzglednia sie wplyw opakowania na srodowisko. A projekt opakowania na miod jest swietny.

15 marca 2011