0 1 0 1.07.2011Prezydencja w social mediaAgencje Young & Rubicam i Wunderman Polska rozpoczynają kampanię na rzecz polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Konsorcjum złożone z dwóch agencji należących do grupy Young & Rubicam Brands wygrało konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Od lipca rusza kampania w Internecie promująca polskie przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej.
0 1 1 1.07.2011„Prawda czy fałsz” w kampanii GerberaW poniedziałek 4 lipca rusza kampania prasowa nowej gamy posiłków i przekąsek Gerber DoReMi przeznaczonych dla dzieci po pierwszym roku życia. Głównym celem kampanii jest uświadomienie matkom, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla dziecka, ponieważ nie dostarcza wszystkim niezbędnych składników odżywczych.
0 1 0 1.07.2011ATS Display laureatem konkursu POPAI Awards Paris22 marca 2011 w Paryżu rozpoczął się międzynarodowy konkurs POPAI Awards Paris 2011. Display Samsung 3D został nagrodzony złotą statuetką w kategorii Electronics – Floor Display. Werdykt jury został ogłoszony 23 czerwca 2010 podczas uroczystej gali wręczenia nagród.
1 1 0 1.07.2011Nowy spot Timotei Natural Styling (wideo)Od lipca startuje telewizyjna kampania reklamowa Timotei promująca nową linię do stylizacji włosów Timotei Natural Styling. Spot skierowany jest do kobiet, które lubią stylizować swoje włosy, ale jednocześnie obawiają się, że częsta stylizacja może je zniszczyć.
0 1 0 1.07.2011MasterCard z podwodną promocją1 lipca startuje loteria pod nazwą „Podwodna restauracja”, którą MasterCard organizuje dla wszystkich użytkowników kart World MasterCard. Nagrodą o wartości ponad 80 tys. złotych jest wyjazd na Malediwy i kolacja w położonej pod wodą elitarnej restauracji. Aby ją zdobyć, należy płacić za zakupy w punktach handlowo-usługowych kartą World MasterCard, a potem zbierać potwierdzenia transakcji i rejestrować je na stronie loterii www.worldpromocja.pl. Zgłoszenia do loterii są przyjmowane do 30 września.
0 1 0 1.07.2011Udziały TV Puls rosną najszybciejTV Puls odnotowała w czerwcu znaczący wzrost oglądalności w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W grupie 4+ udziały TV Puls wzrosły o 33,3% i osiągnęły poziom 1,8% (w analogicznym okresie 2010 roku wynosiły 1,35%). Z kolei w grupie komercyjnej 16–49 spółka zanotowała wzrost o 42,6% – udziały TV Puls sięgnęły 1,84% (w czerwcu 2010 – 1,3%).
0 1 0 1.07.2011Agata Żelazowska-Cieśla pokieruje „Gazetą Stołeczną”Od 1 lipca warszawskim dodatkiem „Gazety Wyborczej” kieruje Agata Żelazowska-Cieśla. Dotychczasowy szef „Gazety Stołecznej”, Seweryn Blumsztajn, przechodzi z początkiem lipca na emeryturę, ale nadal będzie związany z „Gazetą Wyborczą”.
0 1 0 1.07.2011Zagraj w reklamie z Agnieszką RadwańskąRusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z tenisistką Agnieszką Radwańską w roli głównej. Tym razem każdy ma wziąć w niej udział. Wystarczy, że pokaże, jak na codzień realizuje swoją pasję. Dlatego tegorocza kampania, poza mediami tradycyjnymi i reklamą, pojawia się na profilu społecznościowym – Facebook.
0 1 0 1.07.2011Red8 Group przejmuje agencję marketingu bezpośredniego UnlimitedRed8 Group została właścicielem 85 proc. udziałów w agencji Unlimited, którą w najbliższym czasie czeka rebranding. Red8 Group odkupiła udziały od dotychczasowego udziałowca Unlimited – Roberta Lipki (dotychczasowy dyrektor zarządzający Unlimited). Jego obowiązki przejął przejął Ireneusz Turski. Pozostałe 15% udziałów spółki pozostaje w rękach drugiego udziałowca – Piotra Soszyńskiego, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego i prezesa zarządu.
1 1 0 1.07.2011Warka na lato z 2012 biletami na mecz (wideo)4 lipca Warka rusza z letnią akcją konsumencką pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo”. Przez sześć tygodni do wygrania będzie 2012 podwójnych biletów na mecz otwarcia nowego stadionu w Gdańsku – spotkanie Polska – Niemcy.