Zmiany w SAR – nowy kierunek dla branży - Marketing przy Kawie
Zmiany w SAR – nowy kierunek dla branży
  • 0
  • 1
10.03.2010

Zmiany w SAR – nowy kierunek dla branży

Podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce, które odbyło się 8 marca br. w warszawskim Muzeum Sztuki Nowoczesnej, przyjęto jednomyślnie wniosek związany z całkowitym repozycjonowaniem roli Stowarzyszenia i nową strategią organizacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2010

9 marca 2010