Zmiany w sposobie rozpatrywania skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy
  • 0
  • 0
29.01.2018

Zmiany w sposobie rozpatrywania skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy uchwaliło istotne zmiany w sposobie rozpatrywania skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy. Podmioty, które dotychczas nie wyrażały zgody na poddawanie się procedurze weryfikowania zgodności ich reklam z zapisami Kodeksu etyki reklamy, będą nadal oceniane, ale na podstawie innych norm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2018