1 1 0 0 0 24.01.2018Modelka w hidżabie wycofała się ze współpracy z L’Oréal. Ujawniono jej antysemickie wpisyMarka L’Oréal nawiązała współpracę z muzułmańską blogerką Ameną Khan. Jak się okazało, kobieta w 2014 r. publikowała w social media wpisy, które uznano za antysemickie. Po tym jak wytknęli jej to internauci, zdecydowała o rezygnacji ze współpracy z koncernem.
1 2 0 0 0 24.01.2018Raport „Edelman Trust Barometer 2018”: bitwa o prawdęZaskakujące wyniki dla Polski przynosi tegoroczna edycja globalnego raportu „Edelman Trust Barometer”. W ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania rodaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6 p.p.). Mimo to Polacy pozostają jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie.
1 0 0 0 0 23.01.2018Przyszłość product placement? P&G kupił wątek w serialu „Black-ish”W jednym z odcinków amerykańskiego serialu „Black-ish” bohaterowie dyskutują o kampanii reklamowej Procter & Gamble. Czy to jest przyszłość product placement?
1 2 0 0 0 23.01.2018Agencja Dziadek do Orzechów w ramach kampanii wizerunkowej wydała książkę dla dzieciAgencja reklamowa Dziadek do Orzechów rozpoczęła kampanię wizerunkową. Przekonuje w niej, że warto sięgać poza horyzont i realizować marzenia. Wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci, zatytułowanej „Fotel Dziadka”. Działania wystartowały w Dzień Dziadka.
0 1 0 0 0 23.01.2018Labcon i Grupa Abstra łączą siłyLabcon (należący do Group One) i Grupa Abstra nawiązują strategiczne partnerstwo. Jest ono nakierowane na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.
0 2 0 0 0 23.01.2018Piłka nożna znów z finansowym rekordemPiłka nożna znowu bije finansowy rekord. Przychody klubów z czołowej dwudziestki wyniosły 7,9 mld euro – pokazuje 21. edycja raportu „Football Money League”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Manchester United drugi rok z rzędu stanął na czele klubów o największych przychodach.
1 0 0 0 0 23.01.2018Samoobsługowy sklep Amazona otwarty dla klientówW Seattle rozpoczął działalność Amazon Go. To sklep spożywczy bez kas. Płaci się w nim poprzez aplikację.
6 0 0 0 0 23.01.2018Spot Męskiego Grania podbił polski YouTube w 2017 r.YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 r. Pierwsze miejsce krajowego rocznego zestawienia zdobył spot, który aż trzy razy trafiał do miesięcznych rankingów i zwyciężył w dwóch z nich. To klip ogólnopolskiej trasy koncertowej Męskie Granie – „Nieboskłon”.
3 2 0 0 0 22.01.2018Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w kampanii marki X-komJak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia pomaga im w realizacji codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach kampanii marki X-kom – Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki.
1 0 0 0 0 22.01.2018„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki OkocimRuszyła kampania telewizyjna piwa Okocim. To kontynuacja działań rozpoczętych w 2017 r.