0 1 0 0 0 23.02.2006Ponad 1 milion kliknięć na półmetku kampanii Media Contacts dla Sportingbet.comW prowadzonej przez Media Contacts od 3 tyg. kampanii Sportingbet.com – Zloteczasy.pl odnotowano już ponad 1 milion kliknięć - a to dopiero półmetek wspólnej akcji. Także inne wskaźniki, potwierdzające skuteczność prowadzonej komunikacji, znacznie przekraczają oczekiwania.
0 1 0 0 0 23.02.2006Euro RSCG 4D dla PKO Banku PolskiegoAgencja Euro RSCG 4D przygotowała kampanię prasową dla PKO Banku Polskiego w związku z przyznaniem jednemu z jego produktów – Instrumentowi Pieniądza Elektronicznego – prestiżowej nagrody „Alicja 2005” miesięcznika „Twój Styl” w kategorii „Najbardziej innowacyjny i przyjazny produkt finansowy”.
0 1 0 0 0 23.02.2006Akcja podatkowa PIT 2005 w „Gazecie Wyborczej” i Gazeta.plJak co roku „Gazeta Wyborcza" i portal internetowy Gazeta.pl organizują akcję poświęconą rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych.
0 1 0 0 0 22.02.2006„Bądź widoczny – widocznym lepiej” na drodze z Cityboard MediaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, konsekwentnie wspiera i promuje bezpieczeństwo na polskich drogach. Akcja „Bądź widoczny – widocznym lepiej” to inicjatywa z Poznania, której celem jest popularyzacja używania kamizelek odblaskowych wśród kierowców samochodów i motocykli oraz rowerzystów, a w konsekwencji podniesienie bezpieczeństwa na naszych drogach.
0 1 0 0 0 22.02.2006S4 zwyciężyło w przetargu NOMI SAAgencja Reklamowa S4 zwyciężyła w przetargu na całoroczną obsługę reklamową sieci NOMI w zakresie działań pro-sprzedażowych. W przetargu startowało 7 agencji, do drugiego etapu dotarły cztery, w tym S4 i Schulz.
0 1 0 0 0 22.02.2006Tysiące wiadomości wysłanych w kosmosZakończył się projekt „Wyślij wiadomość”. W przedsięwzięciu wzięło udział pół miliona unikalnych użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów. 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. Akcja powstała dzięki Grupie Żywiec.
0 1 0 0 0 22.02.2006Nowa odsłona Option One – Sales & Marketing Services w InternecieFirma Option One uruchomiła nowy serwis internetowy www.option-one.com.pl. Obecna witryna - oprócz dostępnych do tej pory standardowych informacji – zawiera dodatkowe zakładki, newsletter oraz część dotyczącą nowych inicjatyw Option One.
0 1 0 0 0 22.02.2006Rusza 5. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS„20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie”- to hasło 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie oryginalnego plakatu reklamującego jubileuszowe 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, najstarszy i najważniejszy światowy przegląd sztuki plakatu.
0 1 0 0 0 22.02.2006GE prowadzi globalne badania kardiologiczneFirma GE Healthcare, oddział GE (NYSE: GE) oraz Komitety Olimpijskie z USA, Włoch i Chin współpracują ze sobą, prowadząc badania kliniczne układów krążenia zawodników. Celem tego przedsięwzięcia jest uzyskanie nowych informacji na temat diagnozowania i leczenia chorób serca. Wstępne wnioski zostały ogłoszone podczas konferencji prasowej, która odbyła się 19-tego lutego. Wzięli w niej udział przedstawiciele Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl), zawodnicy biorący udział w obecnej Olimpiadzie, a także przedstawiciele zespołów medycznych, obsługujących Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Turynie 2006.
0 1 0 0 0 22.02.2006Kolejny dobry rok dla Grupy ŻywiecZarząd Grupy Żywiec S.A. przedstawił skonsolidowane wyniki, jakie uzyskała Grupa w 2005 roku. Osiągnięty wzrost wyników finansowych odpowiada wcześniejszym zapowiedziom zarządu.